Popular Posts

Sunday 3 April 2011

Comemorari / sarbatoriri

Doamne ajuta,

In urma discutiilor pe care le-am avut cu reprezentantii bisericii St. Samson and Dyfrig, ni s-a lasat de inteles ca raman urme de mancare in biserica dupa ce plecam, lucru care, bineinteles, ii deranjeaza.

Poate unii dintre voi stiu ca duminica de duminica familia Parintelui Sorin se ingrijeste sa lase biserica in ordine dupa ce toata lumea pleaca. Poate ca e momentul sa gasim si o varianta in care o data la cateva duminici sa vina randul catorva dintre noi la curatenie, ca sa nu ramana mereu doar pe umerii lor. Va rog mult, daca doriti sa va implicati, sa imi dati de stire, ca sa gasim o formula de impartire a duminicilor.

Intorcandu-ma la problema celor de la biserica anglicana, le-am explicat ca romanii isi comemoreaza mortii si ca dorim sa putem face acest lucru si de acum inainte. In trecut, de fiecare data cand am solicitat acces la bucatarie ni s-a conditionat plata chiriei ca pentru inchirierea salii mari. 

Intrucat nu ne permitem sa platim chirie in plus in fiecare duminica (platim deja £25 pentru biserica in fiecare duminica), am agreat cu anglicanii sa inchiriem bucataria in prima duminica din luna, pentru comemorari/sarbatoriri. In felul acesta, dupa ce prinoasele sunt sfintite se pot duce in bucatarie pentru a fi impartite, astfel incat biserica sa ramana curata.

Am discutat aseara cu Parintele Sorin care mi-a spus ca exista anumite duminici in care nu se pot face parastase. In cazul in care acestea vor fi in prima duminica dintr-o luna, vom incerca sa anuntam din timp pentru a putea reprograma. 

Intelegem ca vor fi si cazuri in care nu vom putea sa ne rezumam doar la o duminica pe luna. Am rugamintea ca persoanele care vor dori sa sarbatoreasca / comemoreze in oricare alta duminica, sa inteleaga ca va trebui sa si ajute la curatenie in ziua respectiva.

In cazul in care am suparat pe cineva cu acest mesaj, imi cer iertare. Imi doresc ca relatia pe care o avem cu cei de la biserica anglicana sa fie respectuoasa. Sper sa intelegeti.

Cu mult drag,

Cornelia

No comments:

Post a Comment